Jak se dělá umělá mediální realita

media, mainstream, televize, rádio, umělá mediální realita, realita, iluze,
Mainstream media - televize a umělá mediální realita. Zdroj: Pexels

Manipulace společností skrze masová média aneb umělá mediální realita. Mozkové alfa a beta vlny. Ovlivňování podvědomí a programování mysli. Jak posílit odpojení, uvolnění místa v mysli a změnu myšlení.

svět, obrácení, vzhůru nohama, koule, moře, oceán, média, převácení
Svět vzhůru nohama vytváří umělá mediální realita. Zdroj: Pexels

Co se v televizi řekne to je pravda. Nebo není? Asi tak by měla začínat myšlenka každého člověka, který používá svůj mozek.

Je až s podivem, že stačí, aby televize začaly stále dokola opakovat nějaký blábol a velmi brzy na to lidé už nemluví o ničem jiném. Přesně podle základního hesla propagandy, že dostatečně často opakovaná lež, se stává pravdou.

Je také pozoruhodné, že naprostá většina televizních spotřebitelů tyto rádoby pravdy ani nerozporuje. Prostě je do sebe přijme a pak podle nich žije a šíří je dál jako by se nechumelilo. Pojďme se podávat na to, jak vzniká umělá mediální realita.

Mozkové alfa a beta vlny aneb rozdíl mezi realitou a sněním

Stojí za zmínku, že lidskému mozku stačí pár desítek vteřin sledování televize, aby člověk přepnul v z beta vln bdělého vědomí do alfa vln podprahového snění.

Sám tento problém vnímám. I osobně mi skutečně stačí jen pár vteřin a cítím, jak můj mozek opouští vědomí. Ujíždí kamsi dozadu a zůstává jen jakýsi polobdělý stav s otevřenýma očima.

Ano, řiditelé mediálního prostoru již od jeho prvopočátku masové mediální komunikace znají schopnost televizního vysílání uvést lidský mozek do stavu jakési hypnózy. A vědí také, že v tomto stavu stavu pak lze lidem do (pod)vědomí vpravovat cílené podněty. Více najdete ve videu (zde).


Prime-time a odhozená sebeobrana

Stejného jevu také záměrně využívá takzvaný mediální prime-time alias hlavní vysílací čas (wiki zde). Jedná se o nejsledovanější čas a také čas s nejvyššími platbami za reklamu. Ne nadarmo je tento čas mezi 19 až cca 22 tou hodinou nejžádanějším časem z pohledu inzerentů.

A ten důvod není pouze v tom, že jsou lidé doma. To důležité v tomto čase je, že bdělá pozornost lidí je v podstatě vypnutá. Lidé přijdou domů, uvolní se a v tento správný čas odhodí jakékoli mozkové štíty. Sundají v bezpečí domova obranu a otevřou se klidu a pokoji a televizní vysílání.

A to je také nejlepší čas k ovlivňování jejich vědomí. Protože každé sebenesmyslnější sdělení zajede do podvědomého mozku lidí v podstatě samo. A stačí zadat správnou informaci jednou, aby mohla pořádně růst.

K tomu navíc několikrát zopakovat dalšími kanály a už mají lidé problém, o kterém do nedávna ani sami nevěděli, že by vůbec mohl existovat. Problémy, které nijak neovlivňují přímo je samotné, ale začínají podle nich jednat, jelikož je přijmou za své.

Prime-time zpravodajské relace a programování mysli

televize, žlutá, hranolky, svetr, citrony, zima, energie, média,
Žlutá televize, hranolky a pořádný svetr na zimu se bude hodit. Umělá mediální realita. Zdroj: Pexels

Ne nadarmo se v tomto čase vysílají také zpravodajské relace. Je připojeno nejvíce lidí současně a mají shozenou sebeobranu. To je nejlepší čas na hromadné programování myslí.

Neustálý přísun jednostranné výběrové negace z celého světa má neuvěřitelnou moc zahltit lidem mysl. Zahltit ji takovým způsobem, že pak v mysli uživatelů probíhá neustálý vnitřní souboj, který nemá konce, jelikož přísun materiálu je skutečně nekonečný. A kdyby náhodou došel, tak se vytvoří nový.

Lidé, kteří dopustí zaplněné podvědomí bezbřehou negativitou šířenou z těchto zpravodajství pak mají omezenou kapacitu na vlastní myšlení. Jejich podvědomí je přeplněné a vědomí sotva dostačuje na udržení vlastního života v chodu.

A správně chápete, že s lidmi v pořádném zmatku lze velmi snadno manipulovat. Ať už tím, že jim nezbývá myšlenkový prostor na reakci nebo sebeobranu v důležité chvíli, ale také i tím, že jim skrze tyto kanály do podvědomí prostě cíleně zavádíte informace.

Je to duchaprosté programování mysli.

Odpojení

Tento pochybný systém, může fungovat jan na tom principu, že mu každý z vás, kteřý ho byť nevědomky podporujete, dáváte sílu. Každý projev negace. Každá myšlenka na negaci. Každé proniknutí těchto informací do vašeho mozku podporuje stávající systém.

Nejlepším způsobem, jak získat zpět svoje vlastní vědomí je zastavit přísun negativních informací z uměle vytvářeného mainstreamového mediálního prostoru.

Prostě se odpojit. Od televize. Od rádia. Od novin a internetového zpravodajství i od sociálních sítí.

Od všech těchto cíleně šířených negací, které se Vám snaží zabránit myslet sami za sebe. A naučit se opět rozlišovat iluzi od reality.

Je pak snadné Vám třeba prodat prací prášek, který je správně vystavený na správném místě v obchodě, kam chodíte. Je až pozoruhodné, jak jsou tyto systémy propojené a promyšlené.

A jak se potom s tímto mocným mediálním prostorem dá lidem vnutit leccos jiného. Třeba nebezpečné nevyzkoušené mutagenní látky s neblahým vlivem na lidské zdraví. Zaručeně na lidech nevyzkoušené a s neznámými dlouhodobými účinky.


Uvolnění myšlenkového místa

Pokud si chcete zkusit uvědomit, v jak hlubokém marasmu žijeme a vyzkoušet odpojení, zkuste strávit nějaký čas v přírodě bez mediálního šumu. Třeba celý jeden den a nejlépe i bez mobilu.

Pokud zvládnete jeden, možná zvládnete i dva. A pak možná i týden. Mě v tomto hodně pomohla cesta do Santiaga de Compostela (zde).

Ale asi není třeba být mimo civilizaci tak dlouho. Bohatě postačí omezit příjem negativních zpráv a vědomě snižovat jejich objem až na nulu. A hlavně pravidelně čistit a dělat si digitální detox (zde).

Je to sice náročné, asi jako když se snažíte přestat kouřit nebo se probojovat ven z jiné závislosti, ale o to pozoruhodnější je realita, kterou přitom objevíte.

S uvolněným myšlenkovým místem pak lze naložit mnoha jinými způsoby. Jakmile si začnete čistit mysl a nepřemýšlet nad nejrůznějšími vloženými podněty, tak můžete například leccos tvořit a objevovat a rozvíjet vlastní schopnosti a vlastní potenciál.

Odpojením mysli od systému negací a vědomé rozhodnutí nepřijímat další negativní vjemy, je život měnícím zážitek. Ani to není nijak složité.

To důležité pak je nechat odejít i různé myšlenkové pochody, které se za tu dobu vytvořily. Prostě si tam v hlavě tak jedou na pozadí a nutí člověka, aby o nich přemýšlel. A berou mu sílu. To je třeba změnit.

Změna myšlení

Nepřemýšlejte proto o tom, co říkají v televizi a snaží se strhnout naší pozornost. Zkuste použít svůj mozek a věnovat prostor svým vlastním myšlenkám.

Možná si potom uvědomíte, proč by se to vše kolem nás vůbec mělo dít. Vždyť nemusíme tuto mediální iluzi světa vůbec podstupovat. Je to skutečně jen iluze. To není skutečný svět, jen vnucená mediální představa, které někdo jiný chce, abyste věřili. Protože z toho má super kšefty.

Zatímco se společnost zabývá mediálními nesmysly, které na Vás nemají a/nebo nemusejí mít žádný vliv, tak nejenže jenom ztrácíte svůj životní čas (o placení životním časem jsem psal zde), ale zároveň nevěnujete pozornost důležitým tématům.

Tak vzniká umělá mediální realita

S plným podvědomím cizích myšlenek, záměrně vloženými informacemi v mysli a s přehlceným myšlenkovým místem vzniká umělá mediální realita. Jakési místo mezi časem a prostorem, kde se i do nedávna nemožné může z místa stát skutečností. Je to místo v mysli každého jednotlivce, který pomáhá utvářet celek a udržovat jakou auru této nereality při životě.

Příklady, kdy média splnila zakázku a buď cíleně měnila názory nebo zastírala lidem pozornost:

Kovid, muž, gumový oblek, víra, přesvědčení,
Víra v kovid. Zdroj: Pexels

1) Kovid

Do nedávna nemyslitelným jsme si prošli během období takzvaného kovidu (psal jsem např. zde). V budoucnosti na toto období bezesporu nebudeme nahlížet jako na období souboje s nemocí, ale na dobu myšlenkově mediálního temna.

Jakéhosi času, kdy si lidé nechali vnutit strach z neznámého strašáka, které udržovala v chodu mediálně vládní mašinérie. Pochopitelně pro zisk úzké skupiny jednotlivců na úkor všech ostatních. Ale už jsme se poučili, tak tuto šarádu nemusíme opakovat, že ne?

2) Ukrajina

Politické zatahování České republiky do válek, které s námi nijak nesouvisí je dalším bravůrním mediálním tahem. Místo toho, abychom se starali sami o sebe a pomáhali v nezbytné možné míře ostatním, jsme naskočili na vlnu jednostranné válečné propagandy. Propagandy, která pochopitelně nikomu nepomáhá, ale všem škodí. A to včetně nás samotných.

No, ale už víme, že jsme moc nepomohli ani Ukrajincům, ani sami sobě a ještě nás to dost stálo a pokud to nezastavíme, tak ještě hodně stát bude. Ale to už snad víme, že jo?


3) Vstup do Evropské unie

Už samotný vstup do Evropské unie byl provázen značnou mediální manipulací a vykreslováním EU jako jakéhosi spasitele Evropy. Něco, bez čeho to nepůjde. Na tuto kampaň byly prošustrovány obrovské peníze z našich i cizích kapes a výsledek sklízíme i nyní. Výsledkem je předražený diktátorský „super“ stát, kterého se velmi složitě zbavuje.

Ale i odchod z EU má své řešení, Britové nám ho ukázali a svoji cestu také určitě najdeme.

4) Energetická krize

Skutečně si nemusíme hrát na solidaritu a pomáhat stále ostatním na úkor nás samotných. To platí i v oblasti energií. Nemusíme prodávat solidárně elektřinu přes německou burzu zpět do republiky za násobky našich výrobních cen. Nemusíme podporovat zelené chyby jiných států, které si svou energetiku poškodili uzavřením prakticky všeho kromě nestabilních zdrojů.

Zdrojů je dost, stačí je vědomě využít. Ale i na to najdeme řešení. A může být velmi rychlé.

4) Inflace

Opravdu jsem také nemuseli naskočit na lacinou vlnu tištění peněz tzv. devizovými intervencemi a zadlužováním vlády kvůli umořování starých dluhů a vykazování stále krásných čísel o hospodářském růstu. Nemuseli. Ale udělali jsme to. Nevadí, stačí to příště neopakovat.

5) Zadlužení

Naše dluhy (ať státní, firemní nebo soukromé) jsou nyní také astronomické. Také jsme do toho nemuseli skákat tolik po hlavě. A to ani když to dělali naši vzorové EU a Spojených států, kterým to velmi dlouho procházelo a prodali svoji budoucnost ještě dnes. A ta mediální masírka kolem hypoték a dluhů propagovaná v mainstreamových mediích byla také velmi tvrdá. Psal jsem o tom již dříve (zde).

I to se dá ještě zvrátit. Stále to ještě jde.

A mnoho dalšího…

Co jsme mezitím přehlédli?

Co jsme naopak přehlédli ve směsi mediálního zmatku a ohýbání politických hřbetů?

Zadlužení. A čím víc času uteče, než s tím budeme něco dělat, tím větší dluh bude. A jednoho dne ho stejně budeme muset nějak odepsat.

A čas běží. A brzy nás čekají následky takového zadlužení v celosvětovém měřítku a dalších chyb z minulosti, které postupně probublávají na povrch.

Brzy nás totiž čeká další ekonomická krize (psal jsem zde). Ale všechno má své řešení. I tak je ale lepší předcházet nebezpečným následkům. A když to víme předem, je lepší být připraven, než zaskočen (citát v obrazu na Motivář.cz – zde)

Jak se připravit na ekonomický krach a civilizační krizi jsem psal v sérii článků:

1) Soběstačnost, rezerva a plán na horší čas k přežití civilizační krize (zde)
2) Voda a potraviny: plán, zásoby a soběstačnost k přežití civilizační krize (zde)
3) Energie: Plán, zásoby a soběstačnost k přežití civilizační krize (zde)
4) Peníze: Dům, pole, zlato, hotovost a rezervy k přežití civilizační krize (zde)
5) Léčiva a ošetření jako doplněk k přežití civilizační krize (zde)

Přemýšlet a přestat podporovat

Celý tento mediální teátr je navíc součástí jednotné agendy 2030 (psal jsem zde). A to co potřebujeme nejvíc je, aby umělá mediální realita přestala být realitou pro co nejvíc lidí. Jen tak jí můžeme změnit. Jak udělat krok mimo systém jsem psal (zde).

A je dobré, že na 70 000 lidí se již nyní postavilo sami za sebe i za svou zemi na demonstraci 3.9.2022 (více zde). Věřím, že příště to bude ještě více lidí. Inu všechno má svůj správný čas (najdete jako citát v obraze na Motivář.cz – zde).

— konec článku —

Dál se můžete podívat do e-shopu Motivář.cz a vybrat si z řady designových motivačních obrazů s citátem s podtitulem „denní dávka motivace a dobré nálady“. Případně se domluvit na osobní konzultaci ohledně možností ochrany majetku i přes přicházející ekonomické turbulence (zde) anebo se můžete podívat na Videobesedu o pouti do Santiaga de Compostela (zde) a třeba si přitom i trochu vyčistit hlavu.

I nadále se však můžete těšit na další zajímavá témata. Rozhodně se proto zapište k odběru novinek do formuláře níže, aby Vám nic neuniklo nebo podpořte provoz tohoto blogu příspěvkem (více zde).

Přihlásit k odběru novinek: